Arkadaşlar geçenler kızım grip oldu. Hapşurma burun akıntısı vs. Sonra doktora götürdük şurup falan kullandık geçti. Şimdi bakıyorum sesinde hafif kalınlık var ve burnu yine akıyor. Çok korkuyorum ciğerlerine kadar işler diye bişey olur mu olmaz mı ? Kalıcı bişey vs. Pazartesi tekrar doktora gidicem ama fikirlerinize ihtiyacım var belki bu durumu yaşayan vardır.