beyaznokta maşallah o zaman sıkıntı oldugunu düşünmüyorum. Benim eşimin tarafı minyon, ben iriyim benim tarafım da iri. Ben, benden minnacık çocuk çıkınca şok oldum biraz 🥲 her gören de işte bu çocuga yedirmiyor musun, hep sen mi yiyorsun, hiç senin çocugun gibi durmuyor deyince hep kötü oluyordum. Ama eşim küçükken mama içmesine rağmen küçücükmüş. Kayınvalidem 4 çocuk doğurmuş sadece bir tanesi kiloluydu, diğerleri hep zayıftı diyor. Hatta kızıma bakınca aynı benim çocuklarım gibi vücudu diyor