Kızlar 37 gün once sezeryan dogum yaptım.İlk 5 gün çok yogun sonraları ise azalma gostererek devam ediyordu kanamam.30.gunde ise tamamen kesildi hibi 1 damla ancak geliyordu.Sonraki gün bidaha kanama basladi yoğun bir şekilde gunde 4 pet degiştiriyorum ve halen o şekilde devam ediyor sanki adet gunumun ilk günüymüş gibi.Acaba bu durum normal mi yoksa hastaneyemi gitmem gerekiyor.Beni aydinlatirsaniz sevinirim güzel annaler❤️