Bebeğim doğar doğmaz emzik almıştı sonra süt gelmiyor diye sinirlene sinirlene emiyordu sonra bıraktı şuan 3,5 aylık … devamlı bişeyleri emmek istiyor emzik dışında (7-8 çeşit emzik denedim ) bir türlü alıştıramadım o yüzden uyku konusuda çoook Zor uyanır uyanmaz yani gözler kapalı şekilde ellerini hep ağzına götürmeye çalışıyo aslında böyle kendini uyandırıyor 🤦🏻♀️ Doktor da emme refleksinin çok kuvvetli oldğnu söyledi ama almıyor acaba ilerde alır mı ? Yada herhangi bir tekniği var mı alması için ?