Balkaymak- Nikah zamanı kızlık soyadımıda kullanmak istiyorum demiştim fakat sonradan pişman oldum çok uzun oldu suan kullanmak istemiyorum sadece eşimin soyadı kalsın diyorum sizce ne yapmalı bu konuda bilgisi olan varmı nereye müracaat etmeli
Nurcannn Sanırım nüfusta oluyormuş bende kızlık soyadımı kullanmak istediğimi söylemiştim nüfusta hallediliyor silme işlemleri ekleme işlemleri demişlerdi