Berragibi En kötüsü de çevrenizin sizi kendinize yetersiz hissettirmesi. Ben tam olarak bu yüzden mama takviyesine başlama gibi bir hata da bulundum . Çünkü sürekli sutun yetmiyor, doymuyor ,ac, sütun yağlı değil ,besleyici değil ,biz kaç çocuk büyüttük diye başımda bidi bidi yapan aile büyükleri vardı. Şimdi hepsi kendi keyfinde ben 3 saatte bir süt sağıyorum uyku nedir bilmem gezmek nedir bilmem , sosyallik nedir bilmem hepsi süt sağma yüzünden burnumdan geliyor . Simdi de emzirme danışmanıyla görüşüyorum inşallah memeye geri döndürmeye çalışacağım. Eğer mümkünse memeyi unutturmayin ne yapip edip meme verin ama olmuyorsa da sağarak verin sakın pes etmeyin anne sütünden mahrum kalmasın en azindan 6 aylık olana kadar. Allah sabrını veriyor zaten bir süre sonra normal hayatınız böyle oluyor surekli süt sağarak geçiyor 🙈