merhaba, bebeğim ek gıdaya başladı. Yoğurt tadımını bitirip bugün patatese geçtik ama bebeğim patatesi sevmedi galiba parmak gıda şeklinde verdim ağzına büyük parça aldı çıkardım. ağzına büyük parça gelmiş olması öğürmesine sebep oldu ve sonrasında kustu. Tekrar teklif ettim eline dahi almıyor şimdi patatesi biraz ezip püre haline getirdim yine almıyor. Size ne yapmalıyım? Yarın yine patates mi vermeliyim yoksa başka sebzeye mi geçmeliyim