erzey ama kahvede bebeğinize uykusuzluk yapar. Anesteziyi atmak için doktorum da bana dedi içebildiğin kadar iç diye 1 günlük çocuk sabaha kadar sancılandı ağladı uyumadı. Gerçi ben kahve çok içemediğim için bu kadar kolay konuşuyorum. Annemde çok içer asla vazgeçemiyor sigara gibi diyor. Anlıyorum sizi o yüzden. Bişey diyemedim başka türlü de ayılmanız zor olur