Tazeanneg yok🤗 Türk geleneği bile değil bu 20 ler 40 lar. Biz de yaptık, dualar okuyarak hem kızımı yıkadık, hem ben yıkanıp abdest aldım o kadar. Benim de kayınvalidem yumurta kabuğuyla 20 kere su koyacağız dedi, bir de suyun içine evlilik yüzüğümü koyduk. O kadar. Sizin kayınvalideniz iş yaptırmak için fırsat kollamış gibime geldi🤓