babyandmom1
Emme refleksinden dolayı canım ozaman karnını doyuruyordur o eminim. Benimki en başından beri emzik tutmuyor o yüzden göğsümü emzik niyetine kullanıyor. Bende emerken uyuduysa ağzına emzik veriyorum onu emsin diye. Çünkü biliyorum ki karnı tok reflexden yapıyor istersen emzik dene