bahardonmez
Öyle düşünme güzel anne. Bebekler daha anne karnındayken annesinin kim olduğunu bilir kalğ atışından ses tonumuzdan bizi tanırlar. Büyüme anlama kavrama dönemi daha yeni doğan olduğu için etraf onu korkutuyodur. Bizde geçtik o dönemden. bende durmayan bebek kaynanamda dururdu bide nisbet yapardı bana bu bebek bitek benimleyken sakinleşiyor diye. Ama asla böyle birşey yok en güvenli yer senin göğsün senib yanın. Onı sen taşıdın karnında sen doğurdun. Moral bozmak yok her zaman motivasyonunu koru. Yorulduğunu hissettiğinde daha sıkı sarıl bebeğinle daha fazla öp onu. Zaman çok hızlı. Ne ara 3,5 aylık olduk diyorum kendime bu günlerde. Bizde atak haftasındayız inan wc ye bile gidemiyorum. Ama hepsi geçici o seni annesi olduğunu biliyor 🌸💓