Etipuff_Suratt_Bebikk Kizlar yarın 40 im cikiyo dün ateşim çıktı gece iilac aldım duş aldm geçti , klimanın etkisi diye düşündüm ,sabahta gogusumde hafif kızarıklık fark ettim acaba enfeksiyon mu kaptım , bu durumu yaşayan yada bilgisi olan?
Omom Etipuff_Suratt_Bebikk mastit olabilir büyük ihtimalle. Göğsünüze duşta ılık su tutun sonra sütünüzü sağın
[silindi] Etipuff_Suratt_Bebikk canım süt kanalların tıkanmış olabilir benimde böyle oluyordu dr görünüp antibiyotik kullanman lazım
Nurcan03 Etipuff_Suratt_Bebikk mastit muhtemelen. Sütünüzü dökmenize gerek yok. Hatta bol bol emzirin. Ama kızarıklık geçmez ateşiniz yine çıkarsa bekletmeden acile gidin. Geçmiş olsun.
Omom Etipuff_Suratt_Bebikk zararlı bir ilaç kullanmıyorsanız bebeğe içirebilirsiniz. Acile giderseniz doktor bebeğe zarar vermeyecek bir antibiyotik başlar. Aksi halde eğer dediğim gibi Mastitse ateşiniz daha çok yükselir
[silindi] Etipuff_Suratt_Bebikk canım genel cerrahi randevusu alman lazım yok mu? Ozaman acile gidip durumunu anlatabilirsin antibiyotik kullanman gerektiğini mutlaka söyle elin boş dönme
Omom Etipuff_Suratt_Bebikk sağmanız iyi gelmiştir o zaman. Sağın dememdeki sebep göğsün tamamen boşalması gerekli. Süt içinde kalmamalı. Bebek küçükse tamamını boşaltamaz. Siz gün içinde bir iki kere daha sağın bence.
[silindi] Etipuff_Suratt_Bebikk olur canım Allah korusun ameliyata gider gidiyor geç kalmamamkz gerekiyor eğer hiç gidemeyecek durumdaysan sıcak duş alıp göğüslerine masaj yapıp bol bol sağım yap en azından doktor gidene kadar bir nebze rahatlatır,antibiyotik kesin kullanman lazım yoksa geçmesi çok zor oluyor canım
Mora Etipuff_Suratt_Bebikk hayır canım düzenli emzir kalanını sağ süt birikmiş ateş yapıyor sertleşme olursa doktora git antibiyotik veriyorlar
Song Etipuff_Suratt_Bebikk bende de aynı belırtıler wardı mastıt olmuşsunuz gogsunuzu sagöaya claılın ve soguk buz torbası tutun
Kereminannesiii Etipuff_Suratt_Bebikk mastit olmuşsunuz. Duş alırken göğsünüzü sık bir tarakla tarayın. Sağma makineniz varsa sık sık sağmaya çalışın