Kızım 17,5 aylık planlarım ağustos ayı gibi memeden kesmekti doğduğundan beri sadece meme ile gittik hiç mama kullanmadık çok şükür iyi de sütüm oldu ama kızım gece uykusuna memede geçiyor ve gece de sürekli besleniyordu. Önceleri beni çok zorlamıyor diye kesmeyi düşünmüyordum biraz da korktuğumdan sürekli erteliyordum. Ama son zamanlarda memede yaşar oldu sürekli açıp emmek istiyordu hele gece hiç uyumaz olmuştuk ikimiz de. 3 gün önce gece 3te emzirdim 3.20de tekrar meme diye uyanınca ben delirdim. Günlerdir uyumuyordum zaten. O an dedim ki yok kızım meme bitmiş baya ağladı ama inat ettim vermedim işte konuştuk filan derken hooop uyudu. Sonra sabaha kadar her istediğinde bitmiş dedim. O geceden sonra öğle ve gece uykularını hep yanına yatarak hafif sırtını kollarını kaşıyarak uyuttum. Meme dışında asla uyumayan kızım uyumaya başladı. Ağlamalar azaldı,gece uyanmalar azaldı ve şimdi 3.günümüz kızım hiç meme istemiyor bu gece sadece 1 kez uyanıp su istedi içip geri uyudu ben şok. Sonunda ben de uyuduğum uykudan bir şey anladım. Emzirmeyi kesmek isteyen tüm annelere destek olsun bu postum. Ha bu arada göğsüm balon gibi şişti 😅 doktorumun önerisiyle ilaç aldım biraz sütümün çekilmesini sağladı🥲