[silindi] Oğlumun damağında aft olusmus. Çok geride gülerken iyce ağzını ayirinca gördüm eşime dedim bişey olmaz geçer diyor öküz adam . Hastaneye pazartesi randevumuz var gidince yine dicem doktora ama şuan için evde yapabilecek bişey var mı ya. 6 aylık .
Minikkusunannesi-1 [silindi] b12 eksikliğinden oluyormuş benim kızımında öyleydi kanda eksik çıktı takviye aldıktan sonra geçti çok şükür