Merhaba anneler bende aranıza 22 gün önce katıldım. Bebeğim sürekli emmek istiyor sabah 4’te baslıyor saat bası öğlene doğru hep mememde kalmak istiyor uyutuyorun yerine yatırıyorum hemen kalkıyor. Gazı veya büyük tuvaletini yapsada böyle ne yapacağımı şaşırdım. Emzik almıyor zorluyorum sürekli. Böyle olunca bende cok mutsuz oluyorum hiç birşey yapamıyorum tavsiyeleriniz var mı😔