Kızlar 3.400 gram doğdu bebeğim 24 günlük 20 günlükken gittik 4.200 gram olmuş hemşire gayet iyi dedi mama verme dedi ama başından beri oğlum 5,6 dk emiyor ve bırakıyor sonrasında elini ağzına götürüp yalıyor bende yetmiyor diye düşünüyorum ve gün içinde 3 defa 60 cc mama veriyorum mama verdiğimdede kabız oluyor gaz çıkarması kaka yapması çok güç oluyor kızarıyor resmen gaz çıkarana kadar canı çıkıyor ben ne yapsam şaşırdım kaldım .. bide diyorlar ki her iki memede 15 er dk tutun nerdeee 5 dk emiyor bırakıyor mememi elimle sıkıp bakıyım diyorum damla şeklinde evet geliyor görüyorum var sütüm ama hani bazıları diyor ya benim sütüm mememden fışkırıyor benim öyle değil ben ne yapsam bilmiyorum sma aldım kustu aptamil denedim gazdan süründü yavrum şimd evoliva diye marka var ona geçtim oda sanırım isal yaptı kakasını yapamıyor doğru düzgün of of