rabish sütünüz yeterliyse başlamadan 1 ay önce günlük sagım yapıp buzluğa atmalısınız iş yerinde zaten kendinizi sağmanız gerekecek işe başlamadan hergün 1 öğünü biberonla verirseniz biberıiona da alışmıl olur böylelikle sıkıntı yaşamazsınız bnm bebeğim 50 günlük biberonu ve beni sıkıntısız emiyor ben bu şekilde yaptım bende işe başlayacağım haziranda o yüzden simdiden süt stoklamaya başladım, konuyla ilgili doktorunuzlada görüşebilirsiniz tabi.