Minisimbenim biz de 3 aylikken oyle uzun yol gittik sabah 5te yola cikiyoruz genelde 12ye kadae uyuyor zaten, uykusunda kucagimda emzirdim o sekilde hem puset hem kucak olarak ilerledik sorunsuz gecti , uyandiginda da hisirtili kitaplarla oyalandi. Sonra gittigmiz yerde de ne uyku duzeni bozuldu ne de hzurusuzluk yasadi