Kızlar bebegim 6 aylık ek gıdaya geçtik şuan köydeyim ailemin yanında burada mevsimsel meyvelerden kış icin konserve falan yapıyım diyorum sizin yaptıklarınız var mı kış icin mesela arkadasım pestil yapmış şekersiz elinde yemesi icin hadi yazın fikir olsun hepimize bebişlerimize şifa olsun🥰