Feyzaumay 3-4 aylarda atak zamanı olduğu için emmek istemiyolar benim bebeğimde öyleydi ayakta gezerken, uyurken emziriyordum. Siz sık sık teklif edin biraz zorlanıcaksınız ama bu ayları geçerseniz inşallah rahat edersiniz. Mümkünse biberon kullanmayın meme reddi olmasın