Girmenizi tavsiye etmem eğer düsünen varsa enfeksiyon kaptım kanımda yüksek oranda enfeksiyon cıktı sütüm azalacak diye korkuyorum sıvı kaybıda yasıyorum cok rahatsızlandım bebeğime bakamıcak duruma geldim cok pismanım havuza girdiğim icin bir öneri olarak yazmak istedim düsünen varsa girmesin…