Erken doğan bebeklerin kuvöz süreçleri değişkenlik gösterebilir. Sizin kadar erken değil ama 33 haftalık doğum yaptım ben de 16 gün kuvözde kaldı kızım(başka bir arkadaşım 35 haftalık doğum yaptı 45 gün bekledi🤷🏻♀️) Hiç entübe olmadı sadece kilo alımı ve beslenme alışkanlığı kazanmasını bekledik biz. Her gün gidip gördüm 4 ya da 5.gün emzirmeye başladım sonra bikaç gün geçti tekrar yorulduğu için oral beslenmeyi kestiler bikaç gün dinlenince daha da güçlendi tekrar emzirmeye başladım bu sırada kilosu da artmıştı öyle taburcu oldu. Eve gelince bir süre misafir kabul etmedik kimsenin kucağına vermedim çünkü bağışıklığı daha hassastı. Gelişimini hiç prematüre olarak hesaplamadık o da hemen yakaladı yaşıtlarını zaten. Şuan 8 aylık ☺️ umarım bir an evvel kavuşursunuz 🥰🥰 çok hızlı büyüyüp gelişiyorlar hiç endişe etmeyin