idilolo göğüsleriniz şiştikçe sağmanızı tavsiye ederim. Ağrı gibi sızlama hissi gidiyor, mastit riskini de bir nevi engellemiş oluyorsunuz. Dondurucuya süt saklama poşetiyle de koyduğunuzda 3 ay içinde kullanabiliyorsunuz zaten çok iyi oluyor. Bir yere gideceğim zaman, anneme ya da babama bıraktığımda, sağmaya vaktim yoksa hemen dondurucudan çıkarıp annemlere götürüyorum.