GamzeEbrar Bebeğim 10 aylık burun akıntısından sonra öksürük oldu doktora götürdüm fakat ilaç vermedi doğal olarak yaptığınız tavsiye edebileceğiniz neler var arkadaşlar?
Uygurelif GamzeEbrar ben fizyolojik serum yapıyorum bebeğim 2 aylık korona geçirdi öksürük ve balgam kaldı ben onu yapıyorum solunum yolunu açıyorum balgamini azalttı epey . Öksürük te epey gitti
Ndrg-12 GamzeEbrar burnunu sık sık temizle ama öksürük varsa ciğere inmiş demektir neden ilaç vermedi acaba? Bizde de burun akıntısı vardı. Burnunu temizle ama öksürük hissedersen hemen getir demişti. 7 aylık kızım
Halllime GamzeEbrar rezene çok iyi geliyor burun akıntısıyla beraberse burun aspiratoru alın onunla burnunu çekin rahatlar bana doktor öyle söylemişti uyguluyorum
Halllime GamzeEbrar öksürük var diye ciğere inmiş olarak görmeyelim bizimkine ciğerler temiz dedi geniz akıntısı falan varsa üstler doluysa öksürük olurmuş
Balliko GamzeEbrar ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürün , ( yalnız ikisi de hakiki olmalı ) çorap giydirin , ben bunu akşamları yatmadan önce uyguladım 4-5 güne geçti öksürüğü
Balliko GamzeEbrar bir de udi hindi yağına çok şifalı diyorlar solunum yolları İçin isterseniz bir araştırın ne için nasıl kullanılır diye