Ayazz54 Merhaba dün açık alanda oturduk pusetinin heryerini kapatmıştım aslında ama ufacık yer açık kalmış sinekliği açınca bide ne göreyim dünya sinek çocuğun başında aşırı üzüldüm şimdi heeyeri şiş şiş bu yaralara ne sürülebilir bilgisi olan varmı 😭
Elifsmotherr Ayazz54 Fenistil yada Stilex kullanabilirsiniz demişti doktorumuz. Ama sizinki çok küçük önerilir mi bilemedim.
Gigyyy Ayazz54 biz de 3 ayligiz fotoğrafı attım hatta doktora çok kötü olmuştu bizim de ,Dr silverdin önerdi iyi geldi ,siz yine Dr danışın derim
kelebek21 Ayazz54 canlı alovera çiçeği varsa ondan sür mutlaka, kaşıntısını alır anında rahatlar bebek . Garanti veriyorum☺️
Tahinpekmezim Ayazz54 bizimde çok kötü durumda bacaklar kızım sürekli kasıyor kasidikca deliniyor su akıyor kaşıma dedikçe kasıyor bende dayanamıyorum kasıyorum kendimi
Gigyyy Ayazz54 Evet ertesi güne geçti kızarıklık, iz de 2 güne kalmadı , bembeyaz teni bir de çok kötü olmuştu yavrumu maf etmiş 😔
Alp16 Benimde bebeğim 3 aylık sinek koruyucu krem kullanmama rağmen her yeri ısırık dolu doktoruma sordum stilex sürebilirsindedi
Ayazz54 kelebek21 aslında hiç ağlaması huzursuzluğu yok kırmızı kırmızı şiştiği için ben dayanamıyorum sadece 😔
Bikahvee @Ayazz54 bebeğim 3 buçuk aylık hafta içi onun için hastaneye gittik, doktor avil yazdı iyi geldi
Badeekus Ayazz54 incianın sinek kovucusunu kullanıyorum biraz kötü kokuyor ama temiz içerik hiç sinek ısırmadı kızımı 11 aylık 3 saatte bir tazelerim yazın
Kesici Ayazz54 first aid stick kullanıyorum ben sinek ısırığı yara bere çizik muadili de var ama etkilimi kullanmadım bilmiyorum