1234560 Sahraligunler Benim bir akrabam biberleri doldurup buzluğa koyardı. Hiç buzluktan çıkmış gibi olmazdı
nursocum Sahraligunler içini boşaltın iç içe koyun fazla yer kaplamaması için hiç bişey olmuyor. Kapya biberide koyarız biz
kartopu23 Sahraligunler annem biberleri temizleyip koyar hep. Püf noktası ise çıkardığınızda donu açılmadan doldurmak. Gayet güzel oluyor.
Paradiseeeee kartopu23 aynen bend söyle yapıyorum önce içi hazırlıyorum sonra biberleri çıkartıyorum dolaptan içleri koyuyorum sonra tencereye mis gibi pişiyor
GoGirl Sahraligunler ben icini bosaltip donduruyorum kabugu soyuluyor gbi oluyor biraz pisince ama kotu olmuyor
Annis-ogul Sahraligunler temizleyip ciğden koyuyorum guzel oluyor.bazilari sicak şu ile haztayio da koyuyor qma oyle denemedim
Tortilla Sahraligunler ıcını temızleyp posete koyup atıyorm cıkarımcada buzlu sekılde ıcını doldurup dırek pisiriyorm aynı oluyor
Deletedmom_36 Sahraligunler ben biberleri dolduruyorum buzluga o sekilde atiyorum☺️Pisiricegim zaman tencereye yada borcama dizip sosunu yapip direk pisiriyorum cok kolay oluyor☺️
nursocum Fitifiti yok hiç bişey. Biz derin dondurucuda tutuyoruz. Kışın normalde kuru dolma yapıyoruz ama için artma durumu için bi kaç poşet koyuyoruz
asz Sahraligunler içini temizler çiğden buzdolabı poşetine koyar atarım buzluğa.yapacağım zaman çözülmesini beklemem içini doldurur tencereye koyar pişiririm.(yoksa koku siniyor)