Tosbik1406 Kızlar bazıları 3 gün falan sürer diyor ama 12.aydayız atak takvimine baktım 25 gün fırtınalı atak gözüküyor. Yani 25 gün huysuzmu olacak?
RainOverMe Tosbik1406 ya bizimki yasına yaklastı ama aylıkken 25 gunden uzun surdugu oldu. Yani atak su kadar dıyor bızımkı ayıp olur daha fazla yapayım der gıbı fazlasını cektırıyordu bana😅 bir de kımı dogacagı tarıh dıyor kımı dogdugutarıh dıyor orası da ortalıgı karıstırıyor sankı🤷♀️🤯
kucukprensinannesi Tosbik1406 25 gün sürmesede 1 hafta sürüyor rahat biz bayramdan beri 12.hafta atağındayıx
Lidya-t Atak falan yaşamadık hiç bu forumdan başka bir yerde de duymadım inanmıyorum da doktorlar bile yok diyor .12. ayımız en keyifli ayımızdı ne ağladı ne huysuzdu diğer atak dedikleri dönemleri de yaşamadık
Tosbik1406 Lidya-t kendi çocuğunuz uslu diye diğer bebekleri nasıl bir kefeye koyuyorsunuz? Benimki 12.ayda atak haftasına girdiğimizden beri ağlıyor ayrıca doktorlar bile atak haftası var gerçek diyor sizin inanmamanız umurumuzda değil yani