Kızım 2 yaşına girecek, eşim bir kardeşi olsun kardes duygusunu yaşasın bir çocuk daha düşünelim diyor. Doğum sigortası araştırmış hatta özel hastanede dogum için. Bana da korunmayı bırakalım mı ne düşünüyorsun dedi. Ben böyle kötü bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum dedim. Eşim baya üzüldü kızlar sizce 2. Çocuk fikri mantıklı mı bebek düşüncesi birden beni de heyecanlandırdı ama bilemiyorum çok kararsızım.