Kızlar benim kızım 20 aylık içerisinde gece desteksiz uyuyor kamerası bozulunca yeni bir kamera aldık haraket sensörlü daha önce bu kadar ayrıntılı değildi kamerası fark etmemiştik son 2 haftadır fark ettiğim sürekli 7-10-15 dakika da bir dönüyor olması sürekli hareket halinde uyuyor acaba daha önce de böyle mi uyuyordu bilemiyorum ama annelik bi sıkıntısı mı var acaba diye düşünüyor insan merak ettiğim benim kızım gibi olan varmı? Yada bu konuda bilgisi olan biri?