Doğum yapalı 2 ayı geçiyor. 40′ımdan bikaç gün sonra adette oldum ama dün çok afedersiniz çamaşırımda kahverengi bir leke gördüm ve devamı gelmedi. Aklıma iki şey geldi sizede danışmak istedim.
1.acaba enfeksiyon olabilirmi (hamileleğimde Bi dönem vardı)
2.belki size korunma olarak gelmicek ama geri çekilme yöntemi uyguluyoruz. Kendimizden de eminiz ama hamilelik mi acaba? Bu 2 seçenekte kaldım ama sizin de yaşadığınız bir durumsa bilgilendirirseniz sevinirim..