Mrb kızlar. 2 yaşında oglum var ve akülü arabalara çok ilgi duyuyor. Bizda bayramda olan Paralarınıd katıp çok pahalı olmasada Ört yollu bi araba düşünüyoruz. Malum çok pahalılar. Geçen sene 2800e alınan araba bu sene 5000tl. Kullanıp memnun olduğunuz bir marka varmi? Sinirimi 1750 civarı.