Tugce_gokalp30 benim oğlumda öyleydi aşırı gazlıydı biogaia ve metsil kullanmıştım hiç fayda etmedi. Sonra gripe water gündüz damlasını kullanmaya başladık onun da çok iyi geldiğini söyleyemem şuan 4 aylığız hala ara ara devam ediyor. Bebeğim asla gündüzleri uykuya dalamazdı şimdide huy edindi yine uyumuyor. Dr kolik dedi ama şükür ağlaması yoktu. Ben evde pusetle aspiratörün önüne koyuyordum o şekilde uyuyordu telefondan açınca kabul etmiyordu. Bu tarz müziklerle uyutmayı deneyebilirsiniz. Gaz içinde herkesin dediği gibi zaman. Şuan maflor plus kullanıyoruz hem kolik bebekler için hemde bağırsak düzenleyici bize iyi geldi diyebilirim. Ancak deneyerek çözüm bulabilirsiniz. Umarım uzun sürmez 🙏🏻