Goktugummm
Goktugummm bu arada aldım inanılmaz akıyordu agzi o kesildi cok huzursuzdu o da biraz azaldı simdi arada arada takıyorum. Uyku konusunda pek fayda görmedim ama görenler var. Diş topu alıp diyenler olmuş. Almayın bitkisel olması bobreklere karacigere etkisi olmayacak organlara ekstra yük bitmeyecek anlamına gelmiyor. Bütün almanlar kullanıyormuş falan falan. vakti zamanında bir ağrı kesici çıkarıp hiçbir yan etkisi yok diyip bütün hamile kadınlara bile içerdikleri o hapi sonrası hüsran sakat eksik uzuvlarla doğan bir sürü bebek ve ölü doğumlar. Ve o ilacı kullanmayan tek ülke turkiyeydi. Şuan da da dış topları onerilmiyor. Uzun vadede etkisi bilinmiyor. Bitkisel diye kanip vermeyin. Sonuçta bizim alıp içtiğimiz ilaçlarına doğadaki çiçekten böcekten elde ediyorlar birçoğunu.