Zeynepmesut bebeklerin daha 2 aylıkken burun kılları yoktur eger bakarsanız görürsünüz. Kıl olmadığı için tozlar direk icine gider ve buda hapşırmaya sebep olur. Bu sıcaklar da polen ,deodorant da fazla kullaniliyir ve oluyor bu yüzden de hapşırmasi gayet normal . Sırtını dinleyen hışırtı yoksa öksürük filan burun akıntısı yoksa hapşırmasi çok normal bi durum 🌼