NilMira Bebeklik döneminde kızım 7 aylık sağ göğüs bölgesinde bir şişlik oldu nohut kadar sonrasında hafif tüylenme oldu vücudunda hormonal olabiliyormuş yaşayan varsa nasıl ilerledi süreç bilgi verebilir mi
Egegonca NilMira merhaba çok zaman geçmiş ama umarım görürsünüz bende şuan aynı durumu yaşıyorum siz doktora götürdünuzmu bir şey dediler mi