Bu arada postu bulamadım illa bakan olur cevap niteliğinde bir basın açıklaması atıyorum buraya


Neden helikopter neden uçak değil burada yazıyor. Gerçekten bilmeyen bu konuda fikir yürütüyor eleştiriyor benim eşimin de işi olan mühendislere kadar sorgulanıyor bu beni çok üzdü. Lanet edecekseniz şu an terör örgütlerine edin çünkü herkes elinden geleni yapıyor.