Merhabalar ben biyoloji öğretmeniyim. Çokça ağaç dikme kampanyası başlatıldı. Güzel bir şey ama yangın atlatmış bir sistemin kendini toparlaması gerekir. Hemen ağaç dikilemez. Ayrıca bir çok kuruluş çam ağacı dikiyor. Çam meyvesi olmayan, ekosisteme katkısı olmayan ve çabuk yanan bir ağaç türüdür. Amacımız iyi olsada bir kaç sene sonra yine yangınlarla karşılaşacağız demek. Onun yerine meyve veren, hayvanlara ve insanlara fayda sağlayacak, en önemlisi çabuk yanmayacak türleri dikmemiz daha mantıklı. Lütfen çam ağacı için para vermeyin.