Mom356 nurse harvey ve sab simplex kullandık daha iyiydi diğerlerine göre, bazen ikiside etki etmiyordu, yaklaşık 4 ay çektik, hiç susmadı bebeğim ama şükür geçti.Bizim süt alerjimiz varmış, o yüzden bu kadar ağlıyormuş. Bende süt ürünleri çok tükettirdim sonradan farkettim alerjisi olduğunu.