Bakılıyor tabiki çünkü başka çareniz yok. Bende ailelerden uzaktayım şu an tatil dönemi de olduğu için sosyal çevrem memleketinde. 28 güne kadar yalnız kalmadım. Yalnız kalınca büyük bir boşluğa düştüm. Kendimi çok yetersiz hissettim ama sürünerekte olsa bebeğimin ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyorum. Bunaldığın anda 1 saatte olsa dinlenebilmeni sağlayacak kişilerden uzak olmak çok kötü. Eşim bu konuda neyseki çok destek oluyor. Akşamları geldiğinde hemen kucağımdan alır. Gece uykusuna o yatırır. Geceleri emzirdikten sonra alır bana uyu der. Ama ikimizde perişanız 🙃 Bu dönemin geçici olduğunu bilmek ve başka çaremizin olmaması bize güç veriyor. Zorlanacaksınız tabiki kolay değil ama alışacaksınız.