parlakli1990 2.aşı oldum kol ağrısı kaldıramıyorum bile soruyorum kimsede yok by şekilde hissetmedim bile diyorlar bende mi bir problem 😔 fena acıyor
Busrauzun parlakli1990 Bende de kol ağrısı oldu ama 2 gün içerisinde geçti .Endişelenmenize gerek yok 🌸
Purpura26 parlakli1990 Eşimde de çok oldu annemde de. Islatmıcak şekilde buz torbası koyduk bir de parol içince iyi geldi. 2 güne geçiyor en fazla
Baharbek parlakli1990 benimde 1.de öyle olmuştu üstüne falan yatamadım 2-3 gün. Dün 2. Dozu oldum ama ağrı falan yapmadı çok şükür. korka korka oldum valla yazılanları okuyunca
parlakli1990 Busrauzun evt bir şey olacağından değil de insanın tuhafıma gidiyor çevremde çoğu kişi hiç acı yapmadı diyince