Enfalmina Merhaba, ben hiç blender kullanmadım çorbalar dışında, pütürlü verdim her şeyi, şu an oğlum 1 yaşında, tüm yiyor her şeyi.
Görümcem korktuğu için ezip verdi her 2 çocuğunu da, şimdi biri 2 yaşında, biri 3.5 daha da ezip veriyor, öteki türlü çıkarıyorlar diyor.
Biraz soğukkanlı olup yarı anam baba usulü yarı blw ilerleyin derim. ☺️ Kahvaltı öğününe 9.aydan sonra başladım, uzmanların önerisi de bu yönde. Birde ben bizimle oturtuyorum sofraya ilk günden beri, yani onu doyurup sonra rahat rahat yiyeyim yapmıyorum, seninle oturunca daha verimli ve güzel yiyor.