baderya Kızlar acil yanıtlar mısınız? bezimizi değiştireceğim. babyturco 4maxi Canbebe 4 numara hangisini tavsiye edersiniz? bebişimin basenleri var :) yumuşak sıkmayacak sızdırmayacak olan hangisi acil dönerseniz çok sevinirim 🌿
baderya Monaroka kalıbının bir tık küçük olduğu yazıyor Yorumlarda öyle mi? Bir numara büyük alın demiş herkes
Monaroka baderya kilosuna göre alıyorum ben bir sıkıntı olmadı. Denemek için 24lü paketleri var ondan alın, sonrasında toplu alırsınız
baderya Mircet kalıbı numara olarak bir tık küçük diye yazılmış öyle mi sizce de bir numara büyük alınmalı diyorlar
Mircet baderya yok ya bence tam uygun yazan kilo ağırlığına kızım neredeyse 9 kilo 4 numara tam ne büyük ne küçük
papatyasevdalisiii baderya ikisinide kullanıyorum denemek için aldım birtık baybe turco canbebe hiiiççç esnek değil
-Alp- baderya premium care bulamadığım için mecbur baby turco doğadan aldım bu hafta. Çok memnun kaldım ne pişik ne sızdırma olmadı. Premium care sabaha illa ki idrar sızdırmış oluyordu.
Kahveliseker baderya Canbebe kullaniyoruz memnunuz tasirmiyor ama bana gore tek kusuru lastikleri biraz gergin o yuzden kesiyor😑 bebem natural aldim o da guzel ve uygun denemelik kucuk boy alinabilir.