Kızlar çok sık yaşıyorum bu durumu ya özellikle genital bölgede biri bitmeden biri başlıyor hatta üst üste çıkıyorlar iltihaplı irinli ve acaip acı veriyor ne yapacağımı şaşırdım artık ya.Kara merhem sürüyorum-furacin merhem sürüyorum.birazcık rahatlatıyor sonra hooo tekrardan başlıyor.yok mu buna çare çözüm bulan ya bitkisel olur kimuasal olur her şey olur bezdim artık.doktora gidiyorum patlatıyor ama tekrar ediyor aynı yerde.Uyuşturulamıyor zaten bu tür apseler ilaç uyuşturmuyor bezdim canımın acısınsan yardım edin nolur ya