Ipegim valla kuzum uyuyor şimdi hasteneye gittim geldim özel hastane benim yapabilceğim bişey yok devlet hastensinin aciline götür dedi keyfi yerinde gözüküyor ama yinede oraya götür dedi müşade altında tutarlar 1 gün diye eşimi aradım yine evhamlı oldum, evdeyim şu an kötü bir durum fark edersek gideriz diyo çocuğu boşuna oralara sürüklemeyelim diyo birşey dediğin zaman ben herşeyi çok büyüten evham yapan biri oluyorum kapağı uyandıgında deniyicem ama masanın üstündeyken açıkmıydı kapalımıydı gözümle görmedimki kapalı diyorlar onların sözüne istinaden söylüyorum bende eşimde diyor onun tadı acı ağzına sürülmüş olsaydı het şekilde belli ederdi diyor rahatsızlığını