Merhaba anneler bugun doktora gittik kizim 14 aylik 8.300 kilosu boyuda 73 cm doktor bu mamayi verdi. Kullanip memnun kaldinizmi bebeklerinizin boy ve kilo aliminda etkili oldumu acaba. Bu zamana kadar kizimi hep ozgur biraktim zorlamadim hic yemek konusunda ama geride kaldi . Üzülüyorum.. umarim iyi gelir ona