Kızlar merhaba, kızım 38 günlük. Gündüzleri ana kucağında uyutuyorum. Derin uykuya geçişinde uyandığı da oluyor ancak yerinden almazsam tekrar dalabiliyor. Ancak akşamları beşiğine yatıramıyoruz. Beşiğe koyduğum anda elleri kolları ile kendini uyandırıyor. Kundak denedim ilk gün güzel uyudu. İkinci gün kundağı çözdürene kadar ağladı. Emziriyorum gazını çıkarıp beşiğe yatırıyorum basıyor çığlığı ama yanıma yatırırsam gözünü açmıyor bile. Bende yanımda yatırmayı hiç istemiyorum. Her hareketini bugün duyuyor olabiliriz ama yarının garantisi yok en güvenlisi kendi beşiğinde uyuması. Belki kokumuzu arıyordur diye kullandığımız yastık kılıflarını serdim beşiğine ama yok yine kandıramadım. Beşiğine alıştırmakla ilgili tecrübeleriniz veya önerileriniz varsa dinlemek isterim.