tubasd biri 2.5 yaşında diğeri 10 aylık bebeklerimin,büyük kızım sürekli idrar yolu enfeksiyonu sistit geçiriyor antibiyotik icirmekten benim yüreğim dayanmaz oldu bagirsak florası da bozuluyor haliyle sürekli kısır dongudeyiz Allah’ıma çok şükür diğer her şeyi bitkisel kürlerle hallettim bugüne kadar ama bu idrar yolu enfeksiyonundan kurtulamadik çocuk antibiyotigi içiyor 1 ay sonra gene var, afedersiniz bezinde yeşilimsi akıntı oluyor ordan anlıyorum ki tekrarlamis,belki şifası bundandır bu yağı da denemek istedim ama nasıl kullanacağımi bilmediğim izin sorayım dedim size de ☺️🙏 yağın tadı kötüyse icmeyebilir herhangi birşeye katıp veriliyor mu acaba