aylizinannesiii aydın dayım anca uygulamadan satabilirim alırsanız , brother yazıyor önde ama bana hediye gelmişti artık kullanmıyoruz binmiyor oğlumda yer kaplamasın diyr satıyorum,tekerleğinde kemerlerinde sıkıntı yok,,sadece arka açıp kapama demiri eğilmişti kaynak yaptık kapanıyor filan sıkıntısı yok yani