ikiogulannesiii sıcaklardan çıkmış olması elbette bir ihtimal lakin bu kadar peşisıra, kontrol altına alınamayacak derecede çıkmış olması, ayrı noktalarda “eş zamanlı” çıkmış olması elbette bu işin planlı yapıldığını gösteriyor bana.
Hayatımda bu kadar yetersiz bir devlet görmedim ben. Daha yangına müdahalede bulunacak uçakları bile yok. Daha doğrusu var ama hangarlarda çürümeye terketmişler. Yangın söndürme uçaklarını özelleştirmişler! Ne demek bu? Özel bir şirkete devretmişler ve saat başına para ödüyorlar bir uçağa. Üstelik kendi uçakları çürürken! Akıl almıyor, mantık almıyor artık.
İnsanlar canını zor kurtarıyor. Alevlerin boyutu o kadar büyük ki ne yardım ulaşabiliyor, ne müdahalede bulunabiliniyor. Yetti artık. Bu ülkeyi yönetemeyenlerden bıktım. Sıkıldım. 4 gündür cayır cayır yanıyor her yer, daha zahmet edip bugün ziyarette bulunacakmış afet bölgesine. Yandı kül oldu her yer. İnsanlar evsiz, yurtsuz, işsiz kaldılar. Tarım alanları küle döndü, seralar yandı, hayvanlar öldü. Perişanlık.
Bir de bu mülteci meselesi var tabii… Nasıl engellenemiyor bu mülteciler ya? Nasıl gönderilemiyor arkadaş? Ülke bizim, azınlık durumuna sokulan bizleriz resmen. İnsanlar akın akın geliyor, bir kişi de engellemiyor şunları. Ülkeme zorla girmek isteyenlere vur emri verilsin! Bu nedir artık ya. Yemin ediyorum söylenecek o kadar söz var ki. Mahvettiler ülkeyi hırsları uğruna.