Sevgili anneler başlıktan anlaşılacağı üzere kafayı yicem artık kızım sakın bi bebekti çok ağlamazdı ama son 1 buçuk aydır hele de son bi haftadır bana kök söktürdü hani akıl hastanesine kaldıracaklar piskolojim bozuldu kalabalık doğum gününü kutladigim günden beri beni çıldırtıyor ne uyuyor ne yiyor ne birşey sadece dışarı çıkalım istiyor kucakteyken de ağlıyor ne yapacam yardım edin bana ya akıl verin yada iyi temiz hastane adı hani akıllanıyor du bunlar akıllanacağına dair umudum kalmadı atak dönemi mi acaba